Rezerwacja

Rezerwacja grupowa

Rezerwacji grupowej można dokonać telefonicznie lub osobiście w Biurze Obsługi Widowni.
kontakt: (12) 633 37 62, (12) 632 92 00, (12) 633 48 22 + nr wewnętrzny

Artur Włodek wew. 238
Katarzyna Brymerska wew. 244

rezerwacja@groteska.pl

Rezerwacja wymaga potwierdzenia pisemnego. Potwierdzenie zamówienia biletów grupowych należy dostarczyć osobiście lub wysłać faksem/ mailem najpóźniej do 7 dni po złożeniu rezerwacji.

Uwaga! Faktury VAT wystawiane będą na życzenie klientów. Prośbę o wystawienie faktury należy zgłosić podczas rezerwacji, a następnie dane do faktury prosimy zapisać w potwierdzeniu rezerwacji. Jeżeli formalności te nie zostaną dopełnione, faktura nie będzie mogła być wystawiona.

WAŻNE: w przypadku płatności przelewem za bilety grupowe prosimy o umieszczenie w tytule przelewu: daty i godziny spektaklu, nazwy placówki lub instytucji oraz ilości biletów z wyszczególnieniem ich ceny,  jak na przykładach zamieszczonych poniżej. W taki sam sposób prosimy oznaczyć płatność za Sekrety Sceny i warsztaty teatralne dla grup oraz bilety kupowane w ramach pakietów partnerskich.

przykład:
20 XI 2022, spektakl „Czerwony Kapturek”,  g. 11.30,  50 biletów x 20 zł
20 XI 2022, Sekrety Sceny, 50 osób x 10 zł
20 XI 2022, Warsztaty teatralne, 2 x 300 zł

 

Zarezerwowane bilety należy bezwzględnie wykupić w terminie ustalonym z Biurem Obsługi Widowni.

Nie przyjmujemy zwrotów zakupionych biletów. Zakupione bilety nie podlegają również wymianie na bilety w innej cenie, na inny SPEKTAKL lub dzień, czy też na inne wydarzenie. 

W przypadku odwołania spektaklu z przyczyn niezależnych (np. stan klęski żywiołowej, żałoba narodowa, choroba lub wypadek aktora, niekorzystne warunki atmosferyczne itp.). Teatr nie zwraca poniesionych kosztów transportu.

 

Teatr zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian  w repertuarze i w obsadzie spektaklu.

Poniższy formularz prosimy wysyłać jedynie po wcześniejszym zarezerwowaniu biletów telefonicznie.

Formularz do potwierdzenia rezerwacji grupowej
Dane rezerwującego
Forma płatności
Bank PEKAO SA O/Kraków 40 1240 2294 1111 0010 2727 8517
Dane do faktury
Dane organizatora wyjścia do teatru

Informujemy, że Administratorem Danych Osobowych podanych w formularzu rezerwacji jest Teatr Groteska z siedzibą w Krakowie, ul. Skarbowa 2, 31-121 Kraków. Więcej 

REZERWACJA INDYWIDUALNA

Rezerwacji można dokonać: osobiście w kasie Teatru, telefonicznie, mailowo lub poprzez panel do sprzedaży online (rezerwację należy opłacić do 30 minut).

Od poniedziałku do piątku dla osób indywidualnych nie rezerwujemy miejsc w środku rzędów. 

Biuro Obsługi Widzów
od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00
tel. 12 633 37 62, 12 632 92 00
centrala: 12 633 48 22 lub 631 81 80 wew. 244, 238
rezerwacja@groteska.pl

Mailowe rezerwacje na najbliższą niedzielę przyjmowane są do piątku do godziny 16.00.

 

Kasa biletowa
od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-14.00 oraz 16.00-19.00
w soboty, niedziele i święta na godzinę przed każdym spektaklem
tel. 12 623 79 59; 12 633 48 22 wew. 252
kasa@groteska.pl

Płatności można dokonać osobiście w Kasie Teatru lub opłacić bilety przelewem/przekazem pocztowym. Wpłaty prosimy kierować na konto Teatru wraz z podaniem imienia i nazwiska, daty oraz godziny spektaklu i ilości biletów, za które Państwo płacą.

nr konta: Bank PEKAO S.A III O/Kraków 40 1240 2294 1111 0010 2727 8517


Zarezerwowane bilety należy wykupić w terminie uzgodnionym podczas dokonywania rezerwacji (nie później niż 7 dni po złożeniu rezerwacji).
Po upływie wyznaczonego terminu rezerwacje są zwalnianie do sprzedaży.

Bilety ulgowe przysługują uczniom, studentom, emerytom, rencistom (po okazaniu stosownego dokumentu uprawniającego do zniżki) oraz grupom szkolnym.
Honorujemy karty: KKR3+, KKN (50 % zniżki od podstawowej ceny biletu).
Teatr nie prowadzi rezerwacji biletów w dniu przedstawienia (możliwy jest zakup biletów w kasie teatru lub poprzez system sprzedaży internetowej).

Nie przyjmujemy zwrotów zakupionych biletów. Zakupione bilety nie podlegają również wymianie na bilety w innej cenie, na inny SPEKTAKL lub dzień, czy też na inne wydarzenie. 

Informujemy, że kasjerzy nie mogą odebrać telefonu w trakcie prowadzenia sprzedaży biletów. Prosimy o wyrozumiałość.

 

ZAKUP BILETÓW W SYSTEMIE ON-LINE:

Bilety na wybrane spektakle można zakupić online, nie wychodząc z domu. System pozwala na łatwy zakup biletów zgodnie z komunikatami wyświetlanymi na monitorze. Służy do tego odpowiedni panel, który znajduje się w zakładce REPERTUAR (symbol KUP BILET).

Płatność za bilety jest obsługiwana przez pośrednika płatności online: Tpay.com  z siedzibą przy ul. Św. Marcin 73/6 w Poznaniu.

Panel KUP BILET służy zarówno do rezerwacji jak i zakupu biletów poprzez Internet. Rezerwując bilet poprzez panel, należy pamiętać, że rezerwacja jest aktywna jedynie przez 30 minut, jeżeli nie zostanie dokonana wpłata, rezerwacja wygasa.

Ważne: za bilety kupowane przez Internet należy zapłacić w trakcie wykonywanej operacji wyboru miejsc!
Przerwanie procesu zakupu biletów na jakimkolwiek jego etapie powoduje automatyczne anulowanie rozpoczętej transakcji.

KUP BILET ONLINE

Sprzedaż biletów on-line nie dotyczy biletów grupowych, ulgowych, ze zniżką na Krakowską Kartę Rodzinną oraz Krakowską Kartę Rodziny z Niepełnosprawnym Dzieckiem.

Odbiór biletów zakupionych poprzez system online:
- w kasie Teatru Groteska
- bilet można wydrukować w domu, należy go okazać obsłudze widowni przed wejściem na spektakl
- bilet w formie kodu kreskowego wysyłany w formacie PDF lub poprzez SMS

Zakup biletów w systemie online oznacza akceptacje REGULAMINU SPRZEDAŻY obowiązującego w Teatrze.

Ważne: Prosimy o rozważne zakupy, bilety nabyte w systemie online nie mogą być zwrócone.

Ceny zawierają podatek VAT zgodnie z Ustawą z dn. 11.03.2004 r. „O podatku od towarów i usług" (z dniem 1.01.2011 został wprowadzony 8% podatek VAT na bilety teatralne).


INFORMACJE DLA WIDZÓW:

  1. Prosimy o punktualne przybycie do Teatru. Spóźnieni widzowie będą wpuszczani na balkon (w przypadku Sali Teatralnej) lub na skrajne miejsca (w przypadku Sali Kopułowej).
  2. Prosimy o wyłączenie telefonów komórkowych na czas trwania spektakli.
  3. W trakcie spektakli obowiązuje całkowity zakaz nagrywania, fotografowania i filmowania.
  4. W przypadku odwołania spektaklu zwrot pieniędzy za zakupiony bilet odbywa się na podstawie paragonu z kasy fiskalnej, dołączanego do biletu. Kasa zwraca pieniądze w ustalonym przez Teatr terminie.
  5. Na widowni obowiązuje całkowity zakaz spożywania jedzenia i napojów.
  6. Teatr zastrzega sobie prawo do zmian w repertuarze i w obsadzie spektakli

Informujemy, że wejście i przebywanie na terenie Teatru możliwe jest wyłącznie w maseczkach zasłaniających drogi oddechowe (usta i nos). 
Podstawa prawna:
Art.46b ustawy z dnia 5.XII.2008r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (Dz.U.1845 t.j. ze zm.)
§ 25 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19.III.2021r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U.2021.512 ze zm.)